Лікування гризунів

У ветеринарній клініці "Ексвет" приймає висококваліфікований фахівець з дрібних екзотичних тварин Анастасія Володимирівна Антоненко. Її подопічні — гризуни (щурі, миші, хом'яки, піщанки, білки, бурундуки, дегу, морські свинки, шиншила), а також інші дрібні екзотичні тварини (кролики, тхори, їжаки).

Фахівець з мілких екзотичних тварин лікар-ратолог ветеринарної клініки"Ексвет" Анастасія Антоненко оглядає декоративного щура

Лікування гризунів у ветеринарній клініці "Ексвет" включає

Які захворювання притаманні дрібним екзотичним тваринам

Для щурів — респіраторні захворювання, новоутворення, хвороби сечостатевої системи, паразитарні захворювання, пухлини головного мозку, отити.

Для морських свинок, декоративних кроликів та шиншил характерні дентальні хвороби, захворювання ШКТ та сечостатевої системи.

З якими симптомами треба негайно звертатися до лікаря-ратолога

Будь-які різкі зміни в поведінці звірка (млявість або раптова агресія), кровотеча, хрипи при диханні, рани, розчоси, новоутворення. Бажано раз на три місяці приходити на плановий огляд до фахівця. Часто при огляді виявляється те, що власники навіть не помічали — підшкірні пухлини, внутрішні патології, переломи.

Зверніть увагу! У гризунів та інших дрібних екзотичних тварин усі процеси протікають стрімко. Погіршення стану може мати  ураганний характер. При перших ознаках нездужання негайно звертайтеся до лікаря!

Записатися на прийом до ратолога, уточнити ціни на ветеринарні послуги можна за телефонами ветеринарної клініки "Ексвет"