Лікування екзотів

Допомога лікаря потрібна не тільки котам, собакам, гризунам, а ще й іншим дрібним ссавцям. З таких тварин найчастіше до нас звертаються з кроликами та тхорами. Їм притаманні захворювання ШКТ, нирок, проблеми з зубами. У тхорів нерідко зустрічається гіперадренокортицизм. Крім специфічних хвороб трапляються травми, новоутворення, сторонні тіла в харчових шляхах та багато іншого.

Декоративні кролі у стаціонарі для пацієнтів лікаря-екзотолога ветеринарної клініки "Ексвет"
Декоративні кролі підключені до інфузоматів у окремому саціонарі для екзотів ветеринарної клініки "Ексвет"

Надаємо послуги ветеринарної клініки для тхорів, кроликів та інших дрібних ссавців

• корекція зубів кроликам,
  • санація ротової порожнини тхорам,
  • постановка імпланта супрелорин тхорам,
  • стерилізація планова та за показаннями,
  • вакцинація кроликів від міксоматозу та геморагічної хвороби, тхорів від вірусної інфекції та сказу,
  • консультації щодо утримання та догляду.

У дрібних ссавців усі процеси протікають стрімко! При перших ознаках нездужання проконсультуйтеся з ветеринарним лікарем-фахівцем!

► Аптечка швидкої допомоги для пацюків, травоядних гризунів та кроликів

Записатися на прийом, уточнити ціни на ветеринарні послуги можна за телефонами ветеринарної клініки «Ексвет»